2013. október 25., péntek

#1 Kezdet

Szóval, hol is kezdjem. Talán az első mondattal. Viccet félretéve...

Néveri Viktória vagyok, 18 éves. Most fejeztem be a sulit, és egy szadab nyár után ki fogok költözni Angliába, vagy Amerikába. Nos, hogy miért nincs még ez tisztázva? Én Amerikába akarok menni (tudjátok, a szabadság földje), de a szüleim egy kontinensen akarnak maguknak, ezért javasolták Angliát.

Csak egy bökkenő van. Nem tudok angolul. Szóval... igazából Amerikában el lehetne boldogulni a spanyollal, de jó lenne az angol tudás egy angol nyelvterületre.

Persze drága Petra barátnőm is jön velem, mert ő meg kitűnően tud angolul. Másrészt együtt jobb. :)


- Szia Vic - mosolygott Petra, és Roni. Mármint Veronika, de én jobb szeretem 'Roni'-nak hívni. Odajöttek, és megöleltek. Júniusban költözünk, és Ronit nem engedik el, mert az öccse kiharcolta. meg a szülei elég óvó-védő személyiségek.

- Sziasztok! - vigyorogtam, és viszonoztam az ölelést. Elhúzódtunk egymástól, és elkezdtünk csacsogni.

- Ó! Apa felvetette az ötlete, hogy ha már nem küöltözhetek veletek, gyertek velünk nyaralni. Mi szóltok?

Petrával összenéztünk, és (mint a tinik, amikor kijön a koncertalany) sikítani kezdtünk. persze, hogy benne voltunk. Anyáék meg remélem elengednek minket.

*

Összecsomagolva álltam az ajtó előtt - indulunk a Francia Riviérára!
Értemjöttek Roniék, mert a kocsiban már ott volt Petra. Elköszöntem anyáéktól, beszálltam a kocsiba, és irány Franciaország!

Amikor megérkeztünk a 8 órás útról a szállodába szó szerint kipattantam a kocsiból. De amint megpillantottam a hotelt... Áh! Gyönyörű! Életemben nem látta még ilyen szállodát!

- Ha minden évben ide jöttök, és tudtam volna, hogy így néz ki, jöttem volna veletek! - súgtam oda Roninak, aki egy nevetéssel reagált.

Bementünk az előtérbe, ami szintén csodás volt. Mondtam már, hogy csodás? :)

Roni szülei elmentek a recepcióra, mi meg leültünk egy kanapéra, a sok közül. A bőröndjeink mellettünk voltak, mi meg csak elkényelmesedtünk. Hell yeah!

- Imádok élni - suttogta Petra, amikor elsétált mellettünk egy csapat fiú, akik közül az egyik rákacsintott. Természetesen Roni és én összeröhögtünk a jeleneten. Nem sokkal később megérkeztek Roni szülei a kulccsal, és elindultunk a szobánkba. A szülőknek külön egy, és nekünk. Mert itt sajnos nincs öt személyes szoba, csak négy.

Felmentünk a szobáinkba, és mind a hárman villámgyorsan rohantunk kiválasztani a legjobbat. Ami nekem sikerült! Ha-ha! Nagy ágy, erkély (!), és saját fürdő. Biztos ez lenne a háló a felnőtteknek. A csajok meg a gyerekszobát kapták.

A kipakolás után gondoltuk, hogy lemegyünk a medencéhez, vagy a strandra. Végül az utóbbi mellett döntöttünk. De csak Petra miatt.  Ugyanis kijelentette, hogy 'meg akarja keresni csábos csávót'. Igen. Petra már csak ilyen. Ő mindig azt nézi, hogy van-e valaki, aki bejön neki, velem, és Ronival ellentétben.

Fogtuk a törcsinket, és egy kis pénzzel lementünk fürödni. Útközben mind vettünk egy-egy üdítőt, Letelepedünk a homokba, és sütkéreztünk egy kicsit. Feltettem a napszemüvegem a fejbúbomra, és körbenéztem. Roni egy könyvvel a ezében feküdt a hasán, míg Petra várta a fiúk flörtölő pillantását.

Jobbra nézve láttam, ahogy az olvasó barátnőm irányba néz egy cuki srác. Megböktem Petrát, hogy csekkolja a srácot. Napbarnított bőr, kockás has, fekete haj. Totál illik Ronihoz. A lánynak is fekete haja van, bár ő kicsit sápadtabb.

- Tori, nem csak Ronit bámulják - vigyorgott Petra, és négy srác felé bökött. Besélgettek, és az egyik engem nézett. Amint észrevette, hogy én is őt nézem, kacsintott, én meg szinte biztos, hogy elpirultam.

1 megjegyzés:

  1. Szia benne lennél egy cserébe ha igen akkor nálam válaszolj!!:lovechangeseverthingloretta.blogspot.hu

    VálaszTörlés