2013. október 30., szerda

#2 Roni a tengeren

- Jajj, de pirul valaki - lökött oldalba Petra, miután Roni megmosolyogta a kis 'flörtömet'. - Roniii! A srác még mindig téged stíröl! - röhögött Pet, majd hirtelen elszomorodott. - Engem bezzeg senki! - durcizott.

- Menj már! - löktem meg Ronit, aki szintén figyelte a fiút. Addig győzködtük, hogy végül beadta a derekát. Váltottak pár szót, majd meghívta egy italra Ronit. Valakinek indul egy 'Summer Love Story'-ja. :)

Petra még keresgélt a tekintetével, majd megszólalt. - Dögös srác tizenkét óránál! Vigyázol a cuccunkra, kösz - hagyott ott. Na, köszi.

- Velem mi lesz? - kiáltottam utána, de hiába. Petra!!! Most mégis mit csináljak? Egyedül?

A kezemmel a homokot piszkáltam, amikor valaki elárnyékolta a napot. - Hey, sorry! - szólaltam meg angolul, mivel ezen a két szón kívül semmit sem tudok. De mindegy, csak Roni volt az. - Hogy haladtok?

- Jól! Tök cuki, és angol! Megyünk szörfözni! - kacsintott. - nem vagy magányos?

- De - vallottam be, miközben szomorúan pislogtam.

- Oké, szia - intett, és ment szörfözni. Ma már másodjára pattintanak le! Ráadásul tuti, hogy csak illemből kérdezte meg. Újat kortyoltam a limonádémból, amikor valaki megszólított.

- Hey, a cutie like this, why is alone? - szólított meg egy szintén fekete hajú srác. Ha jól emlékszem, akkor ő is benne volt a négyes társaságban.
- Hola, hablo en español sólo, y en húngaro - húztam el a szám szélét, hátha megérti amit mondok.

- Én csak a spanyolt értem - nevetett, én emg elmosolyogdtam, hogy 'végre megérti amit mondok'. - Szóval azt kérdeztem, hogy egy ilyen csinos lány, mint te, miért van egyedül?

- A barátnőim épp felavatják az új fiúkat - intettem Pet felé -, és a hullámokat - böktem Roni irányába, mire felnevetett. - Egyébként Héveri Viktória vagyok.

- Na jó, ebből nem értettem sokat - röhögött. - Én meg Carlos Pena vagyok - mutatkozott be. - Azok meg a haverjaim - mutatott oda, ahol egy kisebb kupac volt. Mármint lány kupac. - Valahol a lányok között - húzogatta szemöldökét.

- Miért, mi van ott? Pénzt osztanak?

- Autogramot - javított ki, mire kicsit értetlen pofát vágtam. Legyintett, és újra megszólalt. - Nincs kedved velünk lógni?

- Jól hangzik, de... - mutattam a törülközőnkre. 

- Nem fogják elvinni - mondta, majd felállt. - Na, még így se?

Épp, hogy kimondta mind a ketten a tenger felé figyeltünk, ahol Roni, és az ismeretlen srác szörföztek. Nagyon jól. Felnevettem, mert Veronika majdnem leesett a deszkáról.

- Ismered? - kérdezte a lányra célozva. Bólintottam. - Honnan? 

- Együtt jöttünk nyaralni. De csak egy hónapot... - szomorodtam el egyből. Egy hónap múlva itt hagyom a Francia Riviérát, viszont lehet, hogy Amerikába megyek. Csakhogy akkor nem látom anyukámat, se Ronit, sem senkit, aki a barátom.

- És ebben mi a rossz? - mosolygott kedvesen. Miután megmagyaráztam a dolgot, hogy lehet, hogy Angliába költözöm, de jobban szeretnék Amerikába. Meg hogy nem fogom látni a szeretteimet. - Ahha - bólogatott.

Roni sikítva jött oda hozzánk, hogy ez mennyire jó volt. És a srácnál tuti nyerő. Mikor meglátta a mellettem levő srácot, bemutatkozott, és elkezdett neki magyarul beszélni, mivel nyilván elfelejtette, hogy spanyolul is tudok, tehát a srác is beszélni a nyelvet.

- Roni. Carlos csak angolul és spanyolul beszél - informáltam, mire bocsánatot kért, és elmondta angolul is a mondandóját. Néhányszor elnevették magukat, én meg a három fiúra néztem, akik Carlos haverjai. Már csak hárman voltak. És minket néztek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése